Over KANj
KANj | spreekt uit kan-jee
KANj | voor iedereen die geïnteresseerd is in grafisch werk in uiteenlopende vormen
KANj | the sky is the limit
KANj | Werkwijze
• Ideeën, problemen, concepten of wensen open en helder bespreken
• Dit is de techniek en het idee moet hierin passen: NEE
• Het idee vraagt om dit resultaat en het juiste gereedschap wordt er bij gezocht
• Advies bij wat niet kan
• Met beperkte middelen, het optimale resultaat bereiken
KANj | LinkedIn
KANj | Twitter
KvK | 64883353
“The best way to learn how to become a better graphic designer is to become a client.” – Adrian Shaughnessy, grafisch ontwerper en schrijver
Deze zienswijze past wel bij hoe ik door de jaren heen mijzelf heb ontwikkeld op grafisch gebied. De passie en de continue behoefte om grafische producten te creëren is er altijd geweest en gaandeweg heb ik mijzelf bekwaamd in o.a. vectorillustratie, fotobewerking, fotografie en relevante computermiddelen. Bij goed ontwerpen of vormgeven komt meer kijken dan alleen het werken achter de tekentafel.
In zakelijke omgevingen heb ik zelf ervaren hoe verschillende grafische uitingen in allerlei media getoond, waargenomen en ervaren worden. In het proces van idee naar het uiteindelijk medium heb ik alle rollen vervuld van bijvoorbeeld opdrachtgever, conceptvertaler, ontwerper en als klant. Hierdoor heb ik naast artistieke en technische vaardigheden, ook ruime ervaring met het omgaan met uiteenlopende interne en externe klanten, communicatie afdelingen, opdrachtgevers en leveranciers.
Als ontwerper heb ik een breed palet van stijlen, waarbij ik vooral veel heb met “less is more”. Maximaal resultaat met minimaal beschikbare middelen is een werkwijze wat bij mij past. Bedrijfsproblemen en communicatievraagstukken pak ik graag aan en kan ik vertalen naar een passend (grafisch) antwoord.